main content

main content

Proxectos e iniciativas singulares

Coñece os proxectos e iniciativas postos en marcha en colaboración cos Aliados Dixitais, relacionados cos costumes e necesidades do territorio e que nos axudarán a achegar as TIC á cidadanía.

EIXO Xuventude
Cartel da iniciativa.

Constrúe na Casa, campamento tecnolóxico (Programa Tech Kids 2020)

Data inicio:
30/07/2020
Data fin:
09/09/2020
Descrición:

O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia poñen en marcha durante o verán o Campamento Tecnolóxico en liña “Constrúe na casa”, unha iniciativa enmarcada no Programa Tech Kids, que forma parte do Plan DigiTalent da Xunta de Galicia e pretende espertar a curiosidade e creatividade pola tecnoloxía dos máis pequenos, coa participación de 200 familias sen saír da casa.

Este programa está dirixido a rapaces e rapazas dos ciclos de 1º e 2º de primaria e secundaria, que poderán elixir entre 5 obradoiros online sen necesidade de ter coñecementos previos:

  1. Gamer Tech: “Soña, deseña e crea videoxogos incribles”.
  2. Robo Tech: “Aprende os fundamentos da robótica e programación básica, o funcionamento dun robot e a lóxica computacional”.
  3. App Tech: “Sorprende a tod@s creando a túa propia aplicación para móbil ou tablet”.
  4. Compu Tech: “Aprende todo o necesario para os teus traballos de clase”.
  5. Minecraft Tech: ”Desenvolve un entorno de programación baseado en bloques co videoxogo Minecraft”.
Temática: Capacitación TIC
EIXO Xuventude
Digital Summer Camp.

Digital Summer Camp na Rede CeMIT

Data inicio:
07/07/2020
Data fin:
16/07/2020
Descrición:

O aliado dixital everis, a través da súa Fundación, comparte este verán coa Rede CeMIT a iniciativa Digital Summer Camp, un campamento tecnolóxico para a xuventude en formato virtual e gratuíto a través da colaboración dos seus voluntarios e voluntarias.

O obxectivo é reducir a fenda dixital e achegar aos nenos e nenas, novas formas de aprendizaxe e ás profesións aceleradas pola COVID-19 que non atopan profesionais formados, como son as do ámbito da programación.

As actividades están dirixidas a idades de entre 7 e 15 anos e terán unha duración de 6 días nos que os rapaces e rapazas da rede CeMIT poderán participar en charlas con expertos e talleres virtuais con exercicios prácticos para crear. Cada unha das dúas semanas de duración está orientada en función das idades e coñecementos dos participantes para que ao final do campamento todos saiban que da man da tecnoloxía todo o que imaxinen, o poderán crear!

A primeira semana oriéntase aos nenos e nenas de 7 a 10 anos, cos seguintes contidos:

  • Charla “Se o podes pensar, pódelo crear” co experto en videoxogos Luis Iturra.
  • Taller de Scratch “1, 2, 3... probando. Como crear os elementos do meu primeiro videoxogo”.
  • Charla coa comandante de aviación Yolanda Canales sobre “A superintelixencia da tecnoloxía”.
  • Obradoiro con App Inventor “A miña primeira APP
  • Charla “Que podemos facer cun dron?”, co piloto instrutor de drons Juan José González.
  • Taller con Scratch “Movemento e ... acción! Xa teño listo o meu videoxogo”.

Durante a segunda semana as 6 actividades están orientadas a rapaces e rapazas de entre 11 e 15 anos:

  • Charla co Director de participación cidadá da Policía Nacional, “A seguridade nas redes”.
  • Taller con Tinkercad “Primeiros pasos en realidade virtual: deseña en 3D”.
  • Charla “O que nunca poderán facer os robots” coa intervención da directora da fundación everis, Karla Alarcón.
  • Obradoiro con App Inventor “Crea a túa propia aplicación móbil”.
  • Charla “Robot, faime os deberes” con Javier Rodriguez Molowny, experto en loT.
  • Taller con Scratch “Desafía á túa imaxinación”.
Temática: Capacitación Dixital
EIXO Maiores
EbiblioCoruña.

Seminario de acceso á Plataforma EbiblioCoruña e ao club lector da Deputación Provincial da Coruña

Data inicio:
06/02/2020
Data fin:
13/02/2020
Descrición:

A Universidade Sénior da Universidade da Coruña, no marco das súas actividades como aliado dixital do Plan de Inclusión Dixital 2020 da Amtega e, en colaboración coa Deputación da Coruña, imparten un seminario divulgativo que se estrutura en dúas sesións de dúas horas que serán retransmitidas por videoconferencia ás aulas CeMIT interesadas co obxectivo de dar a coñecer á cidadanía a Plataforma EbiblioCoruña e o Club Lector.

Os contidos a tratar preséntanse en dous bloques temáticos, a Plataforma gratuíta de préstamo dixital de libros, películas, audiolibros e outros contidos dixitais e un espazo en liña para ler, comentar e compartir lecturas, tanto en castelán como en galego.

Temática: Capacitación dixital
EIXO Maiores
Plataforma É-Saúde.

Información e formación sobre a Plataforma É-Saúde

Data inicio:
12/03/2020
Data fin:
12/03/2020
Descrición:

Froito da colaboración da Universidade Sénior da Universidade da Coruña co Servizo Público de Saúde (SERGAS), desenvolven un programa de información e formación sobre a Plataforma É-Saúde que se celebra de xeito presencial no Campus da Coruña e que tamén pode ser seguido a través de videoconferencia achegándose ás aulas da Rede CeMIT participantes na iniciativa.

Os contidos formativos estrutúranse a través dunha charla de presentación da Plataforma É-Saúde impartida por Paula García Tenorio en colaboración con Pilar Farjas Abadía, ambas as dúas persoal do SERGAS, xunto ca realización do taller práctico de Acceso Básico á Plataforma É-Saúde.

 

Temática: Capacitación dixital
EIXO Alfabetización dixital
Man sostendo un smartphone.

Tecnoloxía móbil para mellorar a túa vida (Fegaus)

Data inicio:
20/02/2018
Data fin:
23/03/2018
Descrición:

A Federación Galega de Asociacións Universitarias Séniors (FEGAUS), no marco das súas actividades como aliado do Plan de Inclusión Dixital de Galicia 2020 da Amtega, vai a ofrecer unha serie de vinte charlas informativas adicadas cada unha delas a diferentes aplicacións móbiles que nos ofrece internet para mellorar a vida dos nosos maiores e das persoas en xeral.

Os contidos, explicados dunha forma amena e sinxela, están orientados cara a sacar maior partido ao uso habitual da tecnoloxía mediante o descubrimento de novas aplicacións e recursos orientados a diversas facetas da nosa vida cotidiá, como poden ser a planificación de viaxes, os trámites electrónicos, a fotografía e o video, os pagos por internet ou as aplicacións relacionadas coa saúde e os coidados para una madurez mais activa.

Temática: Maiores

Blog Xente Dixital

Como aumentar a túa visibilidade en Instagram

Ven 30 Nov

Aínda que as redes sociais naceron orixinariamente para relacionarnos entre nós, é un lugar no que se pode sacar moito rédito empresarial se sabemos como explotalas de maneira adecuada para os nosos intereses. Instagram é unha das redes máis populares na actualidade, polo que estar presente nela é...

LER MAIS

Tres alternativas gratuitas a YouTube para ver contidos orixinais

Mar 06 Nov

Cando falamos de creadores audiovisuais é habitual pensar en directores de cinema ou guionistas que levaron as súas obras a algún gran formato adaptado ao gran público. Pero con Internet o termo de creador audiovisual expandiuse, describindo tamén aos famosos  youtubers, que crean e producen...

LER MAIS

Un tipo de letra para recordar mellor o que les

Mar 09 Out

Ao ler algo que necesitamos memorizar, é habitual que poñamos o “piloto automático” e acabemos lendo todo sen realmente memorizar nada. É algo que ocorre a miúdo cando a lectura é obrigada e a única solución ata agora era poñer máis interese no que estamos a ler. E dicimos ata agora...

LER MAIS