main content

main content
22/06/202009:06
Mans tecleando.
Santiago de Compostela

Os galegos realizaron preto de medio millón de trámites online coa Xunta durante o estado de alarma

  • O proceso de dixitalización en marcha e o reforzo das infraestruturas tecnolóxicas facilitaron a relación telemática dos cidadáns e a dispoñibilidade dos servizos dixitais
  • Activáronse máis de 11.000 conexións en remoto para que os empregados públicos puideran traballar a distancia
  • Habilitouse unha plataforma de videonconferencia que rexistrou máis de 370.000 comunicacións na Administración xeral, de Xustiza e no ámbito educativo
  • A Plataforma de correo electrónico corporativo xestionou máis de 59 millóns de correos
  • Nestes tres meses asináronse online máis de 1,4 millóns de documentos e enviáronse preto de 190.000 notificacións electrónicas


Durante o estado de alarma as canles electrónicas foron a única vía de comunicación coa administración autonómica e durante esas 12 semanas os galegos realizaron máis de 478.000 xestións online coa Xunta, máis do dobre que no mesmo período de 2019. A dispoñibilidade da sede electrónica e as oficinas virtuais foi clave para garantir a relación telemática dos cidadáns coa Administración e a xestión dos trámites abertos durante ese período, como a presentación de ERTES, a presentación de escritos ou a solicitude de axudas para libros de texto ou o recoñecemento á dependencia. 

O proceso de dixitalización no que está inmersa a Administración autonómica e o Plan de continxencia tecnolóxica que se puxo en marcha permitiu garantir o funcionamento dos servizos dixitais e a relación telemática dos cidadáns coa Administración durante a crise do coronavirus. 

Unha das primeiras medidas foi a activación das conexións remotas para poder traballar a distancia e que permitiu que máis de 11.000 empregados públicos da Administración xeral autonómica puideran desenvolver a súa actividade desde o fogar. So nos primeiros quince días do estado de alarma a Xunta multiplicou por dez o número destas conexións ao escritorio remoto, que permiten, tamén, o acceso ás plataformas de tramitación electrónica de expedientes coas que conta a Administración autonómica. 

Videoconferencias, sinatura electrónica

Ademais das plataformas existentes para facilitar o traballo non presencial, a Xunta puxo a disposición dos empregados públicos outros servizos dixitais como o de videoconferencia, que permitiu preto de 370.000 comunicacións tanto no ámbito da Administración xeral autonómica, como no de xustiza e de educación, que aglutinou a maioría das comunicacións.

Desde a entrada en vigor da situación de emerxencia sanitaria en Galicia boa parte das ferramentas que posibilitan a tramitación electrónica de expedientes experimentaron un incremento de uso. 

As plataformas para a sinatura dixital permitiron a rúbrica electrónica de máis 1,4 millóns de documentos e o volume de correos electrónicos superou os 59 millóns de envíos. Ademais, desde a Administración autonómica enviáronse preto de 190.000 notificacións electrónicas durante o estado de alarma.

Ademais os Centros de Atención ao Usuario para os empregados públicos ampliaron o seu horario para ofrecer soporte telemático ante dúbidas ou incidencias. 

Como apoio complementario, a Xunta publicou unha guía específica sobre o teletraballo para empregados públicos, dispoñible no portal corporativo e na intranet, na que poden atopar información sobre ferramentas, necesidades e tecnoloxías que posibilitan o traballo en remoto. 

Blog Xente Dixital

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas.

4 sinxelos pasos a seguir para crear a túa propia páxina web

Ven 24 Set

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas. Porén, existen numerosas páxinas e provedores que ofrecen plataformas nas que poderás crear unha páxina...

LER MAIS

3 funcionalidades de Whatsapp que verán a luz proximamente

Mar 21 Set

A aplicación de mensaxería Whatsapp é unha das apps máis utilizadas á hora de comunicarnos: falar cos nosos amigos e familiares, organizar tarefas cos nosos compañeiros de traballo ou establecer citas médicas é moito máis fácil a través desta aplicación. Whatsapp é consciente do nivel de...

LER MAIS

Como utilizar os filtros de Instagram: consellos para o seu uso e como sacarlles proveito

Lun 21 Xuñ

Instragram é a rede social por excelencia: dende os máis mozos ata a xente adulta a utiliza para interactuar cos seus amigos e coñecidos, ver as publicacións dos influencers e famosos ou para facer crecer o seu negocio. O crecemento exponencial da rede nos últimos anos levou a que a app comezara a...

LER MAIS