main content

main content
18/06/202012:06
Mesa chea de portátiles.
Santiago de Compostela

A edición 2020/2021 do programa "Digicraft no teu cole" reforza a súa presenza en Galicia e contará coa participación de ata 250 centros escolares galegos

  • Na primeira edición, celebrada este curso 2019/2020, que finaliza agora, participaron 3.800 alumnas e alumnos de educación primaria e 100 docentes de 50 centros educativos, que puxeron en marcha itinerarios formativos centrados en realidade aumentada, intelixencia artificial, videoxogos e robótica
  • A nova convocatoria 2020/2021 de ‘DigiCraft no teu cole’, iniciativa na que Galicia é pioneira en España, publicarase o primeiro trimestre do curso 2020/21 e poñerase en marcha no segundo trimestre do curso escolar

 

A Xunta de Galicia, a través da Amtega e a Consellería de Educación, Universidade e Formación, e a Fundación Vodafone España presentan a nova edición do proxecto ‘DigiCraft no teu cole’ para o curso académico 2020/2021. A nova edición consolida o acordo de colaboración asinado por ambas as institucións en 2019 para levar a Galicia esta iniciativa pioneira en España e fomentar o desenvolvemento de competencias dixitais desde a infancia, enmarcándose no Plan DigiTalent da Xunta.

Co lanzamento desta segunda edición de ‘DigiCraft no teu cole’, a Xunta e a Fundación Vodafone España incorporarán ao programa ata 200 novos centros escolares de educación primaria en toda Galicia, que se sumarán aos 50 que xa participaron o último ano e seguirán desenvolvendo o proxecto.

Esta nova convocatoria publicarase no primeiro trimestre do próximo curso 2020/21 e a posta en marcha do programa farase no segundo trimestre do curso escolar, momento no que os centros escolares que se inscriban recibirán todos os materiais tecnolóxicos e a formación ao profesorado.

Final curso DigiCraft 2019/2020 e entrega premio Reto DigiCraft Online Galicia 2019

A primeira edición desta iniciativa conclúe agora co peche do curso 2019/2020 e nela participaron 3.800 alumnos de educación primaria e 100 docentes de 50 centros educativos galegos, que puxeron en marcha diferentes itinerarios formativos centrados en realidade aumentada, intelixencia artificial, videoxogos e robótica.

A Fundación Vodafone puxo tamén ao dispor da comunidade educativa a plataforma online de acceso gratuíto DigiCraft cuxos contidos e recursos online, grazas á colaboración da Xunta, tiveron moi boa acollida estes últimos meses, superando os 4.000 usuarios na Comunidade.

Ademais, durante estas últimas semanas, a Xunta e a Fundación Vodafone España organizaron unha actividade online para pechar o actual curso académico 2019/2020 e adaptarse ao novo contexto de educación online provocado pola pandemia. Esta actividade, denominada Reto DigiCraft Online, contou coa participación de máis de 500 escolares de forma totalmente online e a través de diferentes ferramentas colaborativas postas á súa disposición por ambas as entidades.

Mañá venres 19 de xuño terá lugar o acto de clausura do Curso DigiCraft, unha cerimonia en aberto onde poderán participar todos os alumnos e alumnas que formaron parte do programa. O evento contará coa presenza de representantes da Xunta de Galicia e Remedios Orrantia, presidenta da Fundación Vodafone España e, durante o mesmo, farase entrega do premio ao centro gañador do Reto DigiCraft Online, que recibirá novos materiais para continuar desenvolvendo o programa DigiCraft nas súas aulas o ano que vén.

Convenio de colaboración asinado en xuño de 2019

O programa “DigiCraft no teu cole” é froito do convenio de colaboración asinado en xuño de 2019 pola Fundación Vodafone España, a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional da Xunta e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, Amtega.

DigiCraft é un programa educativo pioneiro, creado en España, para potenciar o desenvolvemento das competencias dixitais na infancia e a mocidade, poñendo ao dispor de nenas e nenos de entre 6 e 12 anos (con especial foco en infancia vulnerable) diferentes xogos colaborativos e manualidades para aprender utilizando como vehículo a intelixencia artificial, a realidade aumentada ou o deseño 3D dunha forma fácil e divertida.

Todo iso articulado a través dunha metodoloxía de aprendizaxe baseada no xogo e a experimentación deseñada pola Fundación Vodafone España en colaboración coa Universidade de Salamanca.

Blog Xente Dixital

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas.

4 sinxelos pasos a seguir para crear a túa propia páxina web

Ven 24 Set

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas. Porén, existen numerosas páxinas e provedores que ofrecen plataformas nas que poderás crear unha páxina...

LER MAIS

3 funcionalidades de Whatsapp que verán a luz proximamente

Mar 21 Set

A aplicación de mensaxería Whatsapp é unha das apps máis utilizadas á hora de comunicarnos: falar cos nosos amigos e familiares, organizar tarefas cos nosos compañeiros de traballo ou establecer citas médicas é moito máis fácil a través desta aplicación. Whatsapp é consciente do nivel de...

LER MAIS

Como utilizar os filtros de Instagram: consellos para o seu uso e como sacarlles proveito

Lun 21 Xuñ

Instragram é a rede social por excelencia: dende os máis mozos ata a xente adulta a utiliza para interactuar cos seus amigos e coñecidos, ver as publicacións dos influencers e famosos ou para facer crecer o seu negocio. O crecemento exponencial da rede nos últimos anos levou a que a app comezara a...

LER MAIS