main content

main content
07/05/201809:05
Cartel dos premios.
Santiago de Compostela

Educación convoca os premios Desafíos STEM: Programación, Robótica e Impresión 3D

  • Os centros de ensino que desexen participar teñen de prazo ata o 10 de xullo para enviar os seus proxectos
  • A iniciativa enmárcase dentro da Estratexia Galega de Educación Dixital, Edudixital 2020, impulsada pola Consellería co obxectivo de incrementar as vocacións científicas e tecnolóxicas entre os máis novos

 

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria acaba de convocar o premio de innovación educativa Desafíos STEM: Programación, Robótica e Impresión 3D, dirixido aos centros de ensino públicos que impartan ESO ou bacharelato, co fin de recoñecer os proxectos neste ámbito creados polos propios centros escolares.

Esta iniciativa enmárcase dentro da Estratexia Galega de Educación Dixital, Edudixital 2020, impulsada pola Consellería, a través da cal se busca lograr que todo o alumnado de ensino obrigatorio teña formación en robótica e programación no curso 2020/21 co fin de que, ao finalizar os estudos, acade un nivel adecuado de competencia dixital e científico-tecnolóxica. Por outro lado, tamén se pretende romper coa fenda de xénero nos estudos STEM.

Para a convocatoria Desafíos STEM deste ano establécense dúas categorías: Unha STEM Iniciación, dirixida ao alumnado de 1º,2º, 3º da ESO, FP Básica ou PMAR; e unha STEM Afondamento, para alumnos de 4º de ESO e 1º e 2º de bacharelato. Dentro de cada categoría, cada proxecto poderá optar a tres Desafíos: Desafío Robots, Desafío Programación ou Desafío Impresión 3D. Haberá un total de seis premios, un por cada desafío e categoría, todos eles dotados con 2000 euros para centro; así como unha distinción para os alumnos participantes.

Tal como establece a resolución, os centros interesados teñen de prazo ata o 10 de xullo para presentar a correspondente solicitude así como un informe coa documentación relativa ao proxecto que presente. Cada centro pode presentar ata un máximo de seis equipos, cada un deles composto por entre 3 e 6 alumnos que deberán pertencer ao mesmo nivel educativo. Os proxectos deberán estar elaborados integramente polo alumnado empregando o equipamento de robótica, as placas de comunicación e programación e os equipos de impresión 3D cos que a Consellería de Educación dotou a estes centros.

Respecto aos criterios de valoración, teranse en conta a funcionalidade do proxecto presentado, a súa calidade técnica e pedagóxica, a implicación do alumnado mediante un traballo cooperativo e a implicación do centro en actividades de fomento de vocacións STEM, entre outros.

Blog Xente Dixital

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas.

4 sinxelos pasos a seguir para crear a túa propia páxina web

Ven 24 Set

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas. Porén, existen numerosas páxinas e provedores que ofrecen plataformas nas que poderás crear unha páxina...

LER MAIS

3 funcionalidades de Whatsapp que verán a luz proximamente

Mar 21 Set

A aplicación de mensaxería Whatsapp é unha das apps máis utilizadas á hora de comunicarnos: falar cos nosos amigos e familiares, organizar tarefas cos nosos compañeiros de traballo ou establecer citas médicas é moito máis fácil a través desta aplicación. Whatsapp é consciente do nivel de...

LER MAIS

Como utilizar os filtros de Instagram: consellos para o seu uso e como sacarlles proveito

Lun 21 Xuñ

Instragram é a rede social por excelencia: dende os máis mozos ata a xente adulta a utiliza para interactuar cos seus amigos e coñecidos, ver as publicacións dos influencers e famosos ou para facer crecer o seu negocio. O crecemento exponencial da rede nos últimos anos levou a que a app comezara a...

LER MAIS