main content

main content
19/04/202108:04
Persoas viaxeiras con maletas de rodas.
Santiago de Compostela

A Xunta disporá de un sistema de Big Data para coñecer o perfil dos turistas e xestionar a información de reservas e ocupación

  • O prazo para a presentación de propostas ao concurso para a construción e posta en marcha dun sistema intelixente de análise avanzada para o turismo finaliza o 20 de maio
  • O sistema estará a diposición da Axencia Turismo de Galicia e forma parte dun programa de colaboración Interreg no que participan, ademais, a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) e socios do Norte de Portugal
  • O desenvolvemento dunha cultura e turismo intelixentes é un dos eixos da Estratexia Galicia Dixital 2030 (EGD2030)

A Xunta de Galicia iniciou esta semana o proceso de licitación para contratar a construción e posta en marcha dun sistema de información intelixente de turismo cun valor estimado de máis de 1,5 millóns de euros.

O sistema permitirá á Axencia Turismo de Galicia dispoñer de información analítica avanzada, mediante o uso da tecnoloxía BigData, sobre gasto turístico, reservas turísticas, ocupación, mobilidade ou sentimento e opinión de turistas e cidadáns.

A implementación e explotación dun sistema de Big Data turístico é parte do proxecto Eurorrexión destino Turístico Intelixente (EDIT), no que participan a Axencia Turismo de Galicia e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), xunto con socios do Norte de Portugal, e que conta co respaldo do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER).

As empresas interesadas na prestación deste servizo disporán ata o 20 de maio para a presentación de propostas a través do Portal de Contratos Públicos de Galicia.

Esta actuación enmárcase no obxectivo de desenvolver unha cultura e turismo intelixentes, que representa un dos eixos da Estratexia Galicia Dixital 2030 (EGD2030). Neste ámbito, consolidarase un turismo intelixente en Galicia a través de solucións innovadoras que faciliten a interacción co visitante e incrementen a calidade da súa experiencia. Promoveranse tamén servizos dixitais avanzados arredor do Camiño de Santiago e outros espazos de interese turística.

Nesta liña atópase xa en marcha a plataforma tecnolóxica Turespazo, que se desenvolveu como parte do Plan Smart Turismo. Esta ferramenta permite ao sector a xestión online da súa información administrativa e a difusión da súa información promocional e a comercialización dos seus produtos.

Tamén se creou a plataforma dixital Smart Camiño, con información a tempo real a través do portal www.caminodesantiago.gal e a app móbil, con información e servizos dixitais avanzados para os viaxeiros.

Ao mesmo tempo, incrementáronse os medios tecnolóxicos das oficinas de turismo e se dotou aos albergues públicos do Camiño de Santiago de tecnoloxía wifi.

Ao longo de 2020 priorizáronse tamén no proceso de transformación dixital as actuacións derivadas do Plan de reactivación dos sectores cultural e turístico fronte aos efectos derivados da Covid19, con iniciativas como a aportación tecnolóxica para a posta en marcha dos bonos turísticos #QuedamosenGalicia.

Blog Xente Dixital

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas.

4 sinxelos pasos a seguir para crear a túa propia páxina web

Ven 24 Set

A creación dunha páxina web para darlle un impulso ao teu negocio ou simplemente para compartir co mundo os teus intereses pode parecer, inicialmente, unha tarefa abrumadora e chea de incógnitas. Porén, existen numerosas páxinas e provedores que ofrecen plataformas nas que poderás crear unha páxina...

LER MAIS

3 funcionalidades de Whatsapp que verán a luz proximamente

Mar 21 Set

A aplicación de mensaxería Whatsapp é unha das apps máis utilizadas á hora de comunicarnos: falar cos nosos amigos e familiares, organizar tarefas cos nosos compañeiros de traballo ou establecer citas médicas é moito máis fácil a través desta aplicación. Whatsapp é consciente do nivel de...

LER MAIS

Como utilizar os filtros de Instagram: consellos para o seu uso e como sacarlles proveito

Lun 21 Xuñ

Instragram é a rede social por excelencia: dende os máis mozos ata a xente adulta a utiliza para interactuar cos seus amigos e coñecidos, ver as publicacións dos influencers e famosos ou para facer crecer o seu negocio. O crecemento exponencial da rede nos últimos anos levou a que a app comezara a...

LER MAIS