Moitas veces o gran logro da tecnoloxía é axuntar distintas solucións nunha única plataforma para integrar o mellor de cada unha delas. Ese é o obxectivo de Smart Assist, un sistema pioneiro de teleasistencia intelixente e accesible desenvolvido no últimos tres anos entre a Fundación Vodafone España, Televés, a Universitat Politècnica de Valencia e Tecsos, co apoio da Cruz Vermella Española.
Desta forma, Smart Assist integra os beneficios dos actuais sistemas de teleasistencia (teleasistencia en domicilio, móbil e videoatención) nunha única plataforma co obxectivo de facilitar e mellorar a calidade de vida e a autonomía das persoas con discapacidade e as persoas maiores.
Smart Assist está composto por unha Unidade Domiciliaria Intelixente, que é o elemento central desta tecnoloxía e que conta co sistema CarLife, un modelo intelixente de teleasistencia avanzada que garante o coidado e a calidade de vida das persoas no fogar.
CareLife permite recoller información individual de cada persoa no fogar para detectar anomalías que poidan reflectir situacións de risco.
Un segundo dispositivo do modelo Smart Assist é o Terminal de Teleasistencia Móbil, un smartphone que garante de maneira inclusiva e universal a accesibilidade de todas as persoas, incluídas as que teñan unha discapacidade.
Este terminal é compatible cos produtos de apoio que hai no mercado e permite iniciar unha comunicación directa a través da rede Wifi ou da rede móbil a Unidade Domiciliaria Intelixente.
A terceira pata de Smart Assist son os periféricos que facilitan a accesibilidade do sistema e que están compostos por sensores e por actuadores adaptados ás necesidades de colectivos con discapacidade.
Por último, unha plataforma intelixente integra a información xerada polo sistema con outras fontes de datos para mellorar a xestión integral dos usuarios.
Para validade esta solución, os desenvolvedores realizaron un piloto no que participaron 13 persoas con discapacidade e 12 persoas maiores que probaron Smart Assist no seu domicilio.