main content

main content
24/09/201914:09
Participantes na xornada.
Vigo

A directora da Axencia Galega de Innovación afirma que espertar o interese das nenas pola ciencia e a innovación é unha prioridade do seu departamento

  • Patricia Argerey fixo estas declaracións no marco do II Taller “Impulsando as futuras líderes en ciencia e tecnoloxía nuclear”, organizado pola asociación Women in Nuclear (WIN) España esta mañá en Vigo
  • No taller participaron rapazas de 12 a 15 anos co obxectivo de promover a ciencia e a tecnoloxía entre as mozas a través da interacción con mulleres profesionais
  • A directora de Gain achegou as actuacións de fomento das vocacións científicas da Axencia Galega de Innovación durante unha mesa redonda de presentación de casos de éxito

 

A directora da Axencia Galega de Innovación, Patricia Argerey Vilar, comentou ante un público de rapazas de entre 12 e 15 anos que ten “unha obsesión e unha ocupación moi importante: traballar para que as nenas de Galicia sexan mellores profesionais o día de mañá naquelas áreas de futuro da nosa economía e da economía global e dixital”. Patricia Argerey achegaba así unha das prioridades do seu departamento, a de espertar o interese e a motivación das nenas pola ciencia e a innovación, no marco do II Taller “Impulsando as futuras líderes en ciencia e tecnoloxía nuclear” organizado por Women in Nuclear España esta mañá en Vigo, coincidindo coa 45º Reunión Anual da Sociedade Nuclear Española.

Argerey, que comezou explicando a súa propia traxectoria profesional e experiencia persoal, centrouse en explicar á audiencia as actuacións que leva a cabo o seu departamento para fomentar as vocacións científico-tecnolóxicas entre a mocidade e, especialmente, entre as nenas e mozas. Neste ámbito, a directora de Gain puxo como exemplo das actividades encamiñadas a potenciar habilidades como a imaxinación, a creatividade e o espírito emprendedor como cualidades clave para o desenvolvemento dunha carreira profesional no eido científico-tecnolóxico, a feira Galiciencia, a maior feira científica para escolares que se celebra en Galicia, as Aulas Tecnópole, nas que os participantes desenvolven proxectos científico-tecnolóxicos ao longo do curso, ou os campamentos tecnolóxicos de verán -todas elas organizadas polo Parque Tecnolóxico de Ourense (Tecnópole) en San Cibrao das Viñas; ou o Día Internacional das Rapazas nas TIC e as xornadas de portas abertas para centros de ensino secundario que organiza o Centro de Supercomputación de Galicia (CESGA) e as Aulas Parga Pondal, en colaboración coa Fundación Eduardo Pondal en Ponteceso.

Por último, a directora de Gain adiantou dous novos programas que se inician durante este curso 2019-2020 para fomentar vocacións científicas: o programa D´tec, para fomentar o Deseño, a Ciencia e a Tecnoloxía entre a mocidade e que incluirá espectáculos e talleres no CIS Tecnoloxía e Deseño en Ferrol, e o programa de vocacións da Civil UAVs Initiative, a acción estratéxica da Xunta de Galicia para desenvolver o sector aeroespacial en Galicia, a través de talleres, charlas e visitas principalmente na cidade de Lugo e no Aeródromo de Rozas (Castro de Rei).

Blog Xente Dixital

Como aumentar a túa visibilidade en Instagram

Ven 30 Nov

Aínda que as redes sociais naceron orixinariamente para relacionarnos entre nós, é un lugar no que se pode sacar moito rédito empresarial se sabemos como explotalas de maneira adecuada para os nosos intereses. Instagram é unha das redes máis populares na actualidade, polo que estar presente nela é...

LER MAIS

Tres alternativas gratuitas a YouTube para ver contidos orixinais

Mar 06 Nov

Cando falamos de creadores audiovisuais é habitual pensar en directores de cinema ou guionistas que levaron as súas obras a algún gran formato adaptado ao gran público. Pero con Internet o termo de creador audiovisual expandiuse, describindo tamén aos famosos  youtubers, que crean e producen...

LER MAIS

Un tipo de letra para recordar mellor o que les

Mar 09 Out

Ao ler algo que necesitamos memorizar, é habitual que poñamos o “piloto automático” e acabemos lendo todo sen realmente memorizar nada. É algo que ocorre a miúdo cando a lectura é obrigada e a única solución ata agora era poñer máis interese no que estamos a ler. E dicimos ata agora porque un...

LER MAIS