main content

main content

Plan de Inclusión Dixital

Accede aos cursos e faladoiros desenvolvidos nas aulas da Rede CeMIT e saca proveito das TIC!... Tan só terás que darte de alta como usuario/a da Rede CeMIT e matricularte.

15/04/2019 - 23/04/2019
Imaxe, Audio e Vídeo

Impresión 3D

NIVEL: Medio
CENTRO: Ourense

Descrición

A través deste microcurso de 15 horas preténdese facer comprender aos asistentes as posibilidades que se ofrecen no mundo do deseño gráfico, sobre todo no referente aos posibles enfoques profesionais dotando dun coñecemento básico das ferramentas que están a súa disposición.

Data

15 Abril 2019

Data fin

23 Abril 2019

Horario

09:30-11:30

Tipoloxía

Imaxe, Audio e Vídeo

Prazas totais

20

Prazas libres

0 (Prazas esgotadas)

Solicitudes de inscrición

33

Número total de horas

10h

Idade mínima requirida

18

Idade máxima

60

Conferenciantes

Eloy Froufe Pérez

Blog Xente Dixital

Como aumentar a túa visibilidade en Instagram

Ven 30 Nov

Aínda que as redes sociais naceron orixinariamente para relacionarnos entre nós, é un lugar no que se pode sacar moito rédito empresarial se sabemos como explotalas de maneira adecuada para os nosos intereses. Instagram é unha das redes máis populares na actualidade, polo que estar presente nela é...

LER MAIS

Tres alternativas gratuitas a YouTube para ver contidos orixinais

Mar 06 Nov

Cando falamos de creadores audiovisuais é habitual pensar en directores de cinema ou guionistas que levaron as súas obras a algún gran formato adaptado ao gran público. Pero con Internet o termo de creador audiovisual expandiuse, describindo tamén aos famosos  youtubers, que crean e producen...

LER MAIS

Un tipo de letra para recordar mellor o que les

Mar 09 Out

Ao ler algo que necesitamos memorizar, é habitual que poñamos o “piloto automático” e acabemos lendo todo sen realmente memorizar nada. É algo que ocorre a miúdo cando a lectura é obrigada e a única solución ata agora era poñer máis interese no que estamos a ler. E dicimos ata agora porque un...

LER MAIS